Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ....



ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ....

Το δηλώνω απερίφραστα.

Δε θέλω να είμαι καλά...θέλω να είμαι τέλεια.

Δε θέλω να χαμογελάω... θέλω να σκάω στα γέλια.

Δε θέλω αυτό που μπορώ εύκολα να έχω...θέλω αυτό το εξαιρετικό, που ονειρεύομαι.

Δε θέλω να ξεχάσω ότι με πονάει... θέλω να το θυμάμαι αλλά να μη πονάει πια.

Δε θέλω να χαίρομαι γιατί σε σχέση με άλλο κόσμο, είμαι καλά...θέλω να είναι καλύτερα και οι υπόλοιποι...και όλοι μαζί να είμαστε υπέροχα.

Δε θέλω χλιαρά συναισθήματα...θέλω φωτιά ...θέλω μπουρλότο.

Δε θέλω σιγανόφωνους και πολιτισμένους τσακωμούς...θέλω να βρίσω και να τσιρίξω μέχρι κλείσει η φωνή μου.

Δε θέλω να συμβιβαστώ ξανά...

Δε θέλω ημίμετρα...τα θέλω όλα.

Και δε θέλω να ξανακούσω την έκφραση "τουλάχιστον έχουμε την υγεία μας" .

Θέλω και άλλα...θέλω παραπάνω...θέλω να παλεύουν όλοι για το απόλυτο και να μη νιώθουν ούτε στιγμή ικανοποίηση μέχρι να το πετύχουν.

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ...ΔΕ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ.

Και αν αυτό με κάνει αχάριστη και πλεονέκτρια...δε πειράζει..!!

Γιατί αν δε θελήσεις το παραπάνω δε θα το αποκτήσεις ποτέ.

Και εγώ δε θέλω να τρέχω άλλο... θέλω να μείνω και να προσπαθήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου